- Нова Лінія
- >
- Новини
- >
- Місія компанії Нова Лінія
Місія компанії Нова Лінія
Національна мережа декоративно-будівельних гіпермаркетів «Нова Лінія» - лідер на ринку України у форматі «Зроби сам». Основна стратегія компанії - завжди прислухатися до кожного покупця, розуміти, що йому необхідно і перебувати в постійному пошуку кращих пропозицій високоякісних товарів за доступними цінами.
Мета компанії - мода, дизайн, стиль і задоволення від доступної ціни. Основна ідея, яку «Нова Лінія» як філософію втілює в життя, це модні і доступні товари за низькими цінами. Всі останні тенденції 2011 року по будівельній тематиці та декору можна побачити і придбати в мережі «Нова Лінія». «Нова Лінія» пропонує модні новинки, які кожен день з'являються на світових виставках і ринках.
«Нова Лінія» прагне задовольнити кожного покупця, гарантуючи наявність у своїх торгових центрах якісного необхідного товару для будівництва, ремонту та облаштування свого будинку. Основний принцип формування асортименту гіпермаркетів «Нової Лінії»: «Висока якість, сучасний дизайн, низька ціна». Спектр додаткових послуг, які пропонує «Нова Лінія», порадує найвибагливішого покупця: прокат електроінструменту, оверлок ковроліну, розпил деревини, доставка товару і спеціальна бонусна система, яка допомагає економити.
«Нова Лінія» піклується про свого покупця і допомагає здійснювати покупки раціонально. Саме тому, для постійних покупців діє унікальна система накопичення бонусів, а для юридичних осіб - дисконтна програма. Завдяки цим програмам, здійснювати покупки в мережі декоративно-будівельних гіпермаркетів «Нова Лінія» стає вигідніше.
40% товару «Нової Лінії» становить ексклюзивна продукція, виготовлена за індивідуальним дизайном «Нової Лінії» відомими світовими виробниками. 65% представлених товарів вироблені вітчизняними підприємствами. 35% припадає на частку імпортної продукції.
«Нова Лінія» - 1000 ідей для Вашого ремонту.
«Нова Лінія» - це сучасні, модні, якісні товари за доступною ціною!